Η ΄΄ΣΑΩ΄΄ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΡΔΕΛΛΑ

Το πρώτο βιβλίο του αγαπημένου φίλου, σκηνοθέτη και στιχουργού Γιώργου Κορδέλλα με τίτλο ΄΄ΣΑΩ΄΄  θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2014 από τις εκδόσεις ΄΄ Γραβιηλίδης''

Το καλοκαίρι είχα τη χαρά, ως΄΄λαθραναγνώστης΄΄ της πρώτης γραφής, να ακολουθήσω τα μονοπάτια του χρόνου του τόπου και του μύθου της ΄΄ΣΑΩ΄΄ 
Σήμερα κυκλοφόρησε και η μακέτα από το εξώφυλλο. Κοσμείται από έναν πίνακα του Βαγγέλη Ρήνα.
Παραθέτω ένα απόσπασμα από το πρώτο κεφάλαιο και εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στη ΣΑΩ.
Θα σας γοητεύσει.
ΝΜ

''ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ''

΄΄Διανύοντας την έβδομη επταετία της ζωής μου, η γνώση της ματαιότητας που καθημερινά με κάνει να αναθεωρώ –μιλώντας εκ του ασφαλούς βέβαια, γιατί όπως λένε κι εδώ, τον έχω δέσει τον γάιδαρό μου– με κάνει όλο και πιο ολιγαρκή. Μου αρκεί λίγο διάφανο κρασί, οι χιλιάδες αποχρώσεις της θαλασσινής παλέτας και το φως του Αιγαίου, μακριά από τη βοή της αγοράς και τη μικρότητα των θνητών.

Ποτέ δεν επιχείρησα να γράψω. Λειτουργούσα πάντα με εικόνες, όχι με λέξεις. Τις λέξεις τις έβλεπα πάντα σαν μικρές ζωγραφιές· γι’ αυτό θα βρείς σε πολλούς πίνακές μου γράμματα και λέξεις. Δεν είχα συνειδητοποιήσει απ’την αρχή ότι τις λέξεις ανέκαθεν τις έβλεπα σαν ένα σχήμα, κυρίως τις χειρόγραφες. Ίσως γι’αυτό είμαι και ορθογράφος. Δεν ξέρω τους γραμματικούς κανόνες, είμαι οπτικομνήμων· οι ανορθογραφίες μού πληγώνουν την αρμονία της εικόνας της λέξης. 


Τέλος πάντων, μακρυγορώ και ξεφεύγω από το θέμα μου. Τα γράφω όλ’αυτά, θέλοντας να σου πω πως είναι η πρώτη φορά που παίρνω μολύβι και χαρτί για να αφηγηθώ κάτι· συνήθως όταν πιάνω αυτά τα εργαλεία σκιτσάρω.

Μάλλον δεν ξέρω πώς ν’αρχίσω· δεν είναι εύκολο. Προφορικά όμως, θα μου ήταν πιο δύσκολο. Θα ήμουν πολύ συνοπτικός και είναι σίγουρο πως θα ξεχνούσα τα περισσότερα. Πάνε άλλωστε αρκετά χρόνια· τόσα, όσα κι η ηλικία σου.΄΄

Ο Πνευματικός κόσμος στις ταραγμένες ιστορικές περιόδους της Ελλάδας

Η αποθησαύριση των ιστορικών αρχείων που έχουν έρθει στα χέρια μου από τους απογόνους ιστορικών ελληνικών οικογενειών, συνεχίζεται, όπως και η σταδιακή δημοσιοποίηση του υλικού.

Στις 7 Μαρτίου και στο πλαίσιο των σεμιναρίων του Ανοιχτού Πανεπιστημίου του Δήμου Κηφισιάς, η ομιλία μου, που θα συνοδεύεται από τα αντίστοιχα ντοκουμέντα θα έχει θέμα:
«Η δράση του πνευματικού κόσμου από την εποχή του Μεσοπολέμου και της Κατοχής, μέχρι τα Δεκεμβριανά, τον εμφύλιο και το ταξίδι του πλοίου Ματαρόα»

Ν.Μ

Τα Σεμινάρια Ιστορίας  του"Ελεύθερου Πανεπιστήμου" του Δήμου Κηφισιάς, που επιμελείται ο ιστορικός Βλάσης Αγτζίδης, συνεχίζονται για 6 συνεχόμενη χρονιά.


Μεταξύ του υλικού θα είναι και: Οπτικοακουστικά αποσπάσματα, φωτογραφίες,μαρτυρίες για τη δράση γνωστών καλλιτεχνών κατά τη διάρκεια της κατοχής, χειρόγραφες επιστολές και έγγραφα της Βάσως Κατράκη του Γιάννη Νεγρεπόντη, της Άννας Κινδύνη κ.α

Το πρόγραμμα το Β΄Κύκλου για το 2014

-10 Ιανουαρίου 2014: «Ιστορία και Λογοτεχνία. Ο Μίμης Σαραντάκος στον απόηχο της Αιολικής Λογοτεχνικής Σχολής», Nτόρα Βακιρτζή, Στάθης Λιδωρίκης, Στρατής Ζαφείρης, Νίκος Σαραντάκος,

-24 Ιανουαρίου: «Ιστορία και Θέατρο. Με αφορμή τα βιβλία του Κώστα Βαλέττα «Χουρμούζης», «Ρούσμελης», «Μισέ Κοζίς» (κωμωδία του Βυζάντιου Χατζηασλάνη). Παρουσιάζει ο Κώστας Βαλέτας.

-7 Φεβρουαρίου: «Ιστορία και Λογοτεχνία. Με αφορμή το έργο του Βίκτορα Σερζ», Βασίλης Καλαμαράς, Ντόρα Βακιρτζή

-21Φεβρουαρίου: «Ιδεολογικές Συγκρούσεις και ερμηνευτικές ασυμφωνίες στη σύγχρονη Ελλάδα (μ' αφορμή τη Γενοκτονία στην Ανατολή» ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ με τη συμμετοχή των: Βασίλη Μεϊχανετσίδη, Λάμπρου Μπαλτσιώτη, Δημήτρη Χριστόπουλου, Χριστίνας Κουλούρη, Βλάση Αγτζίδη

-7 Μαρτίου: «Η δράση του πνευματικού κόσμου από την εποχή του Μεσοπολέμου και της Κατοχής, μέχρι τα Δεκεμβριανά, τον εμφύλιο και το ταξίδι του πλοίου Ματαρόα», Νατάσα Μποζίνη, δημοσιογράφος

-21 Μαρτίου: «το φαινόμενο του φασισμού-ναζισμού. Σύγχρονες επιβιώσεις», ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ με τη συμμετοχή των: Βασιλική Λάζου, Βασίλη Μπογιατζή, Χρήστου Κεφαλή, Βλάση Αγτζίδη

-4 Απριλίου: «Η πρόσληψη του αρμενικού ζητήματος στη σύγχρονη τουρκική κοινωνία», Κουήν Μινασιάν, εκπαιδευτικός

-2 Μαϊου: Αφιέρωμα στον Πόντο και στον πολύμορφο ελληνικό πολιτισμό της Μαύρης Θάλασσας, όπως τον κατέγραψαν οι ερευνητές Γιώργος Μαντζούρης (ΚΕΠΕΜ) και Νίκος Ζουρνατζίδης (Σέρρα). Σχόλιο για την ιστορία: Αντώνης Παυλίδης, δρ. κοινωνιολογίας

-30 Μαϊου: Η αποκατάσταση του ελληνικού νεκροταφείου του Σισλί Κωνσταντινούπολης. Παρουσίαση από τον Νίκο Μιχαηλίδη, προβολή σχετικού ντοκιμαντέρ.

-13 Ιουνίου: «Το φαινόμενο του σταλινισμού και οι σταλινικές διώξεις», ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, με τη συμμετοχή των Βασίλη Τσενκελίδη, Βλάση Αγτζίδη, Στέργιου Μπούρα
Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται στην:

«Έπαυλη Δροσίνη»-Βιβλιοθήκη Δήμου, Oδός Αγ. Θεοδώρων & Κυριακού), περιλαμβάνει το πρόγραμμα από Iανουάριο έως Ιούνιο.



Τηλεφωνήστε με χρέωση για λίγη Ξηρο-λαγνεία. Οι τυχεροί λαμβάνουν Δωροεπιταγή

Τα πλέον αντιπαραγωγικά μου βράδια είναι αυτά της Δευτέρας.

Υποκύπτω-η εξαρτημένη-σε όλα τα δελτία εδήσεων και τα χέρια μου αυτονομούνται.
Συνδέονται (τα χέρια μου)με το πληκτρολόγιο, που συνδέεται με εσάς, που συνδέεστε με όσα συμβαίνουν και με συνδέετε με μια ΜΜΕ-πραγματικότητα που έχω αποκηρύξει (όλοι οι καλλιτέχνες έχουν αποκηρύξει έργα τους, οι πολιτικοί ποτέ, οι διχασμένοι ακόμη ψάχνουν)

Παρασύρθηκα το απόγευμα από την Ξηρο-φιλολογία και κατρακυλώ τώρα από την Ξηρο-λαγνεία που καλιεργείται από την τηλεόραση.
Παρακολουθώ πολιτική εκπομπή με πάνελ Μπεν Μιχ πολιτικών δημοσιογράφων και πασών των πολιτών που παρεμβαίνουν τηλεφωνικά.

 Ο δημοσιογράφος παρουσιαστής διακόπτει τη ροή της κουβέντας για να ρίξει την κάρτα με τον...διαγωνισμό.

Οι τηλεθεατές με χρέωση εως 2 ευρο καλούνται να απαντήσουν με  ναι η όχι στη σφυγομέτρηση (αυτό είναι;)

΄΄Πιστεύετε ότι ο Ξηρός θα  κάνει πράξη τις απειλές του;''

Ένας τυχερός μετά τη σφυγομέτρηση (αυτό είναι;) θα κερδίσει...ψώνια με δωροεπιταγή 150 ευρο.

Το πάνελ (πολιτικών και δημοσιογράφων) κάνει ησυχία, δεν ενοχλείται, θεωρεί ηθικά, τηλεοπτικά, εγληματολογικά, εμπορικά και σεξουαλικά ορθή τη ....σφυγομέτρηση

Στα πρόθυρα εγκεφαλικού και άφωνου εμφράγματος εγκατέλειψα ότι έκανα και άφησα τα χέρια μου να αυτονομηθούν και να γράψουν:

''Πάρε κόσμε. Μάντεψε αν ο Ξηρός εκτελέσει ή αν δεν εκτελέσει και λέει φούσκες. Χρεώσου 2 ευρο και θα πετύχεις δυο ηδονές. Θα πεις τη γνώμη σου και θα τζογάρεις για τα ψώνια.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ΄΄

ΕΣΡ,ΕΣΡ Είσαι εδώ ή είσαι αλλού;
Και γιατί θέλουμε ΕΣΡ για να να μας κάνει Ντα;

Ακρωτηριάζω, αμέσως, τα χέρια μου και τα αφήνω στο πληκτρολόγιο.

Αυτή είναι η Ξηρο-κόμματη  ενημέρωση που μου επέβαλλαν οι μη αντιδρώντες πολίτες
Αυτή είναι η απεγνωσμένη επιχειρηματική δράση των ΜΜΕ σε μια Ξηρή, διαφημιστικά, εποχή
Αυτή είναι μια χώρα που δεν έχει χώρο για ακρωτηριασμένους,ηθικά, ΜΜΕ-νημερωτές

Και αυτό είναι το Blog μου  και το κάνω ότι θέλω.
Το βάζω κάτω και το πατάω

Είμαι η Νατάσα Μποζίνη, είμαι καθαρή, θα γίνω Σεφ και με εως 2 ευρο στον λογαριασμό μου ένας τυχερός θα κερδίσει, δια βίου, τα νέα μου πιάτα.

Τηλεφωνήστε με χρέωση για λίγη Ξηρο-λαγνεία. Οι τυχεροί λαμβάνουν Δωροεπιταγή

Τα πλέον αντιπαραγωγικά μου βράδια είναι αυτά της Δευτέρας.
Υποκύπτω-η εξαρτημένη-σε όλα τα δελτία ειδήσεων και τα χέρια μου αυτονομούνται.

Συνδέονται (τα χέρια μου)με το πληκτρολόγιο, που συνδέεται με εσάς, που συνδέεστε με όσα συμβαίνουν και με συνδέετε με μια ΜΜΕ-πραγματικότητα που έχω αποκηρύξει (όλοι οι καλλιτέχνες έχουν αποκηρύξει έργα τους, οι πολιτικοί ποτέ, οι διχασμένοι ακόμη ψάχνουν)

Παρασύρθηκα το απόγευμα από την Ξηρο-φιλολογία και τώρα κατρακυλώ στην Ξηρο-λαγνεία που καλλιεργείται από την τηλεόραση.

Παρακολουθώ πολιτική εκπομπή με πάνελ Μπεν Μιξ, πολιτικών δημοσιογράφων και πασών των πολιτών που παρεμβαίνουν τηλεφωνικά.

Ο δημοσιογράφος -παρουσιαστής διακόπτει τη ροή της κουβέντας για να ρίξει την κάρτα με τον...διαγωνισμό.

Ένα προσβάσιμο ηχητικό βιβλίο το΄΄Mea Culpa΄΄...και σε θεατρική παράσταση

Η ανάρτηση που ακολουθεί, αφορά σε μια συλλογική δράση που είχε αφετηρία την κοινή επιθυμία των εμπλεκομένων, να ΄΄μιλήσουν΄΄ κατά των διακρίσεων.

Τη δυνατότητα μας την έδωσε ένα κείμενο του Κωνσταντίνου Ρόδη με τίτλο Mea Culpa  που το έβγαλε από το συρτάρι, ο Ιωάννης Κυφωνίδης υποστηρίζοντας την άποψη, ότι μπορεί να γίνει ηχητικό βιβλίο (Audio Book) και με δραματοποίηση, από ηθοποιούς,  να μας θυμίσει τα ωραία ραδιοφωνικά, θεατρικά έργα.

Ο Μιχάλης Αβραμίδης αποδέχτηκε την πρόταση, έγραψε την πρωτότυπη μουσική και μέσω του Studio Amid προχώρησε στην έκδοση του Audio book.
H γράφουσα επιμελήθηκε την παραγωγή και σχεδίασε την έκδοση με τους κανόνες που της  επιτρέπουν να είναι προσβάσιμη στο σύνολο των πολιτών.

Τώρα το Mea Culpa έγινε και θεατρική παράσταση προσφέροντας μεγάλη ηθική ικανοποίηση σε όλους εμάς που το πιστέψαμε.

ΝΜ

(Αναδημοσίευση)

To δραματοποιημένο Αudio Βook των ηχητικών εκδόσεων STUDIO AMID ΄΄ MEA CULPA΄΄ του Κωνσταντίνου Ρόδη, λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία της διπλής έκδοσης Βιβλίου και Audiobook σε CD...έγινε και θεατρική παράσταση.


Η πρεμιέρα και οι πρώτες παραστάσεις δόθηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου είχε προηγηθεί και η πρώτη παρουσίαση της διπλής έκδοσης.

Η προσέλευση των θεατρόφιλων της Θεσσαλονίκης ήταν συγκινητική

Τώρα το έργο ανεβαίνει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (Κινηματογράφος) από την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014 και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Σκηνοθεσία: Ιωάννης Κυφωνίδης, Κωνσταντίνος Ρόδης
Στον ρόλο της Μάνας η Νέλλη Γκίνη
Πρωτότυπη Μουσική Μιχάλης Αβραμίδης
Παρασκευή 17, Σάββατο 18, Κυριακή 19  &
Παρασκευή 24, Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014,
στις 21:30
Ώρες παραστάσεων: 21.30
Αίθουσα: Κινηματογράφος
Διάρκεια: 75’

Το Mea Culpa διαπραγματεύεται τον κοινωνικό αποκλεισμό μιας οικογένειας που μεγαλώνει ένα παιδί με νοητική καθυστέρηση.

Διατρέχει την Ελλάδα των τελευταίων 40 χρόνων και βασίζεται σε πραγματική ιστορία
.


Όπως όλα μας τα ηχητικά βιβλία έτσι και το Audio Book: ΄΄Mea Culpa ΄΄σχεδιάστηκε σύμφωνα με πολλούς κανόνες της πλατφόρμας Design For All για να είναι προσβάσιμο στο σύνολο των πολιτών

Είναι μια συμβολική κίνηση για να ΄΄μιλήσουμε΄΄ κατά των διακρίσεων.
 Όλοι εμείς που το πιστέψαμε, θελήσαμε να ΄΄ανοίξουμε΄΄ ένα ΄΄παράθυρο΄΄ για να ακουστούν οι κραυγές. Στο www.studioamid.gr μπορείτε να ακούσετε αποσπάσματα, να παραγγείλετε ή  να κατεβάσετε το ηχητικό βιβλίο και  στον υπολογιστή σας. 

ΒΙΝΤΕΟ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΕΚΔΟΣΗ


Οι συντελεστές του Audio Book

Κείμενο-σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρόδης
Πρωτότυπη Μουσική-Ηχητικά Εφέ:Μιχάλης Αβραμίδης
Σχειασμός Design For ALL, Επιμέλεια: Νατάσα Μποζίνη
Ζωή: Έλενα Αγγελοπούλου,Σταύρος: Κωνσταντίνος Ρόδης,Άρης: Ιωάννης Κυφωνίδης,Προκόπης:Μιχάλης Αβραμίδης,Μαίρη: Λουκία Φραντζίκου,Άλκηστις: Νατάσα Μποζίνη
Μοντάζ-Μίξη ήχου-τεχνική επεξεργασία: Μιχάλης Αβραμίδης

Ανάγνωση πληροφοριακού υλικού:  Σωτηρία Κολόζου
Ηχητική Απόδοση εικόνων και πληροφοριών της έκδοσης: Νατάσα Μποζίνη

Ηχογράφηση-Mastering-Παραγωγή: STUDIO AMID

(Η Διπλή έκδοση (Έντυπο και Ηχητικό Βιβλίο σε CD είναι και θα είναι διαθέσιμη και στο Ίδρυμα Κακογιάννη με ειδική χαμηλότερη τιμή από την ημέρα της πρεμιέρας, μέχρι τη λήξη των παραστάσεων.)

Θα χαρούμε να είστε κοντά μας
S.A
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

BINTEO-TREILER ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ


Το Mea Culpa βασίστηκε σε πραγματική ιστορία και καταγράφει την σκληρή πραγματικότητα και τον κοινωνικό αποκλεισμό που βιώνει μια οικογένεια, στην προσπάθεια να μεγαλώσει και να στηρίξει ένας μέλος της που ζει με νοητική καθυστέρηση.

Η Ζωή στις αρχές του ΄70 αποκτά και μεγαλώνει το γιο της Σταύρο, που γεννήθηκε με νοητική καθυστέρηση σε μια εποχή, χωρίς κοινωνική υποστήριξη και δυνατότητες ένταξης, εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Τα προβλήματα πολλά. τόσο από την ίδια της την οικογένεια, όσο και από τον κοινωνικό περίγυρο. Δεν υπολογίζει όμως τίποτα.

Πάει κόντρα σε όλα και εμμένει στην άποψή της. Ο Σταύρος δε θα φύγει ποτέ από κοντά της. Σύμμαχός της ο άνδρας της Προκόπης. Στο αντίπαλο στρατόπεδο ο γιος της Άρης και ο κοινωνικός της περίγυρος. Τις ισορροπίες προσπαθεί να διατηρήσει η αδερφή της, Μαίρη. Η Ζωή και ο Σταύρος έρχονται αντιμέτωποι με μία σκληρή πραγματικότητα μέσα σε μία πόλη που δε μπορεί να αποδεχτεί και να εντάξει στο σύνολό της τους ανθρώπους με αναπηρία.


Πρόκειται για μία πολυμορφική παράσταση, της οποίας η πρωτοτυπία έγκειται στο συνδυασμό του θέατρου με τον κινηματογράφο, καθώς προβάλλονται εμβόλιμες κινηματογραφημένες σκηνές και video art πλήρως ενταγμένες στη δράση του έργου, ενώ τα πρωτότυπα μουσικά θέματα του ηχητικού βιβλίου, που εμπλουτίστηκαν ειδικά για την παράσταση, αποδίδονται ζωντανά, με πιάνο επί σκηνής, από τον μουσικoσυνθέτη Μιχάλη Αβραμίδη.

Τα περισσότερα από τα κοστούμια που αξιοποιούνται είναι χειροποίητα από το βεστιάριο της Μαίρης Αναστασίου και χρονολογούνται από τις δεκαετίες του '60, '70 και '80, ενώ μέρος των σκηνικών αντικειμένων ανήκουν στη συλλογή του Fashionart Lover. 

Συντελεστές
Κείμενο: Κωνσταντίνος Ρόδης 
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρόδης-Ιωάννης Κυφωνίδης
Πρωτότυπη μουσική - Ενορχήστρωση: Μιχάλης Αβραμίδης

Διανομή 
Νέλλη Γκίνη: Ζωή 
Κωνσταντίνος Ρόδης: Σταύρος 
Ιωάννης Κυφωνίδης: Άρης
 Αθηνά Νάννου: Μαίρη
 Μιχάλης Αβραμίδης: Προκόπης 
Γιολάντα Μπαλαούρα: Άλκηστις

Φωτισμοί-Ήχος & Κινηματογράφηση-Τρέηλερ: Παναγιώτης Κουντουράς 
Σκηνική - ενδυματολογική επιμέλεια: Ιφιγένεια Κυφωνίδου
Μακιγιάζ: Ειρήνη Μάκιου
Αφίσα-Φωτογραφίες: Αλέξανδρος Κορίτσογλου
Ηχογραφήσεις, Επεξεργασία ηχητικού υλικού,: Studio Amid
Οργάνωση Παραγωγής: Χριστίνα Τζώρτζη
Εκτέλεση Παραγωγής: Γιάννης Παπαθανασίου (Dominus Productions)
Διεύθυνση Παραγωγής: Βίλλυ Κουτσουφλιανιώτη 
Παραγωγή: Dominus Productions 

 Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος) Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση Αγορά με πιστωτική κάρτα: Τηλεφωνικά στο 210 3418579 Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα PUBLIC (Σύνταγμα, Πειραιά, Γλυφάδας, Αγ. Δημητρίου Metro Mall, Athens Mall Μαρούσι): Ωράριο λειτουργίας PUBLIC: Σάββατο, 09:00 - 20:00 

Καθημερινές, 09:00 - 21:00 Τιμές εισιτηρίων Γενική Είσοδος : 12 ευρώ Εκπτωτικό Εισιτήριο : 8 ευρώ (φοιτητές, φοιτητές Ανοικτού Πανεπιστημίου, φοιτητές εξωτερικού, μαθητές, ΑΜΕΑ, άνεργοι, κάτοχοι κάρτας πολιτισμού, κάρτας ΟΤΟΕ (τραπεζοϋπάλληλοι), κάρτας ΟΙΕΛΕ (Πανελλήνια Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών) Είσοδος Ελεύθερη: Κάτοχοι κάρτας ΣΕΗ, Σπουδαστές δραματικών σχολών-Θεατρολόγοι.

Greek Audio book: Mea Culpa


Το MEA CULPA του Κωνσταντίνου Ρόδη είναι το νέο δραματοποιημένο Audio book, στην ελληνική γλώσσα,από τις ηχητικές εκδόσεις Studio Amid.

Το promo video της διπλής έκδοσης


Κυκλοφορεί σε :

Διπλή έκδοση που περιλαμβάνει: Το έντυπο βιβλίο από τις εκδόσεις ΑΠΑΡΣΙΣ μαζί με το CD διάρκειας 72 λεπτών σε παραγωγή και σχεδιασμό Studio Amid
ISBN: 978-960-9737-53-1 Τιμή:12.90΄ euro

Ψηφιακή μορφή (Digital Audio Book) για να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας μαζί με τα εξώφυλλα και τα έξτρα.
ISBN: 978-960-99368-1-1 Τιμή: 6 euro



Στον ίδιο κόμβο θα βρείτε διηγήματα, τραγούδια και συνεντεύξεις για να ακούστε και να κατεβάσετε ελεύθερα, στον υπολογιστή σας.

Το Mea Culpa Κυκλοφορεί σε ολόκληρη την περιφέρεια από το:

Πρόκειται για ένα θεατρικό κείμενο του Κωνσταντίνου Ρόδη που βασίστηκε σε πραγματική ιστορία και ΄΄καταθέτει΄΄ την σκληρή πραγματικότητα και τον κοινωνικό αποκλεισμό που βιώνει μια οικογένεια, στην προσπάθεια να μεγαλώσει και να στηρίξει ένας μέλος της, με νοητική υστέρηση.

Ο Μιχάλης Αβραμίδης έγραψε πρωτότυπη μουσική ειδικά, για το ηχητικό βιβλίο 

Στον σχεδιασμό του ηχητικού βιβλίου έχουν συμπεριληφθεί,προδιαγραφές του Design For All αλλά και ηχητική απόδοση των εικόνων που συνοδεύουν την έκδοση και τα εξώφυλλα, από τη Νατάσα Μποζίνη ώστε να το κάνουν προσβάσιμο και σε πολίτες με αναπηρία.

 Περιμένουμε το σχόλιά σας Το Blog του Mea Culpa η στη σελίδα μας στο Facebook

Μέχρι εξαντλήσεως της Διπλής Έκδοσης, ισχύουν ειδικές τιμές για Φορείς και Συλλόγους, που σχετίζονται η υποστηρίζουν την αναπηρία.

Για περισσότερε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Studio Amid στα τηλέφωνα: 0030-22990-23940, 0030-22990-23409 ή να στείλετε το μήνυμα σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: studioamid@gmail.com


Οι συντελεστές του δραματοποιημένου ηχητικού βιβλίου: 

Διανομή 

Ζωή: Έλενα Αγγελοπούλου, Σταύρος: Κωνσταντίνος Ρόδης, Άρης: Ιωάννης Κυφωνίδης, Προκόπης: Μιχάλης Αβραμίδης, Μαίρη: Λουκία Φραντζίκου, Άλκηστις: Νατάσα Μποζίνη. Ανάγνωση κειμένων: Σωτηρία Κολόζου

 Έπαιξαν οι μουσικοί 
Μιχάλης Αβραμίδης: Πλήκτρα, Κλασσική Κιθάρα, Μαντολίνο Βασίλης Παναγιωτόπουλος: Ηλεκτρική Κιθάρα 

Επιμέλεια- "Design For All": Νατάσα Μποζίνη Trailer - Εικαστικά: Μόδας και Τέχνης Εραστές Γραφιστικά:ΣπύροςΚολιαβασίλης 
Ηχογράφηση-Μίξη ήχου-τεχνική επεξεργασία: Μιχάλης Αβραμίδης 

Παραγωγή: STUDIO AMID 2013


Το ματωμένο ποτό της κρίσης συνοδεύει το νέο φόρεμα της Σκάρλετ Ο Χάρα


Έχω άλλα 10 λεπτά πριν επιστρέψω στη ζώσα πραγματικότητα που επέλεξα για το 2014. Σε αυτό το χρονικό διάστημα θέλω να σας περιγράψω, μια νύχτα και ένα φόρεμα, από βελούδινες κουρτίνες, σαν αυτό της Σκάρλετ Οχάρα.

Η νύχτα

Γύρισα από ταξίδι με πολύ υπερένταση και πριν φτάσω σπίτι μου, σταμάτησα για ένα ποτό στο ωραιότερο και αγαπημένο μου Launch Bar της Αθήνας (σύμφωνα με την αισθητική μου στο ντεκόρ, τη μουσική, τις εγκαταστάσεις ήχου και το σέρβις) Ήπια το χειρότερο bloody mary της ζωής μου. (Έμοιαζε με το μαρινάρισμα που κάνω σε σαγανάκι ψαρικών)

Η σερβιτόρα είχε ύφος απόγνωσης και μου χαμογέλασε, με πολύ κόπο, όταν τη ρώτησα αν, λόγω της επιλογής μου, θα με δολοφονήσει ο μπάρμαν.

Ο μπάρμαν ήθελε πράγματι να με δολοφονήσει (φάνηκε από το ποτό) Ο dj το ίδιο (φάνηκε από τη μουσική) Στο μαγαζί, που ήθελες κράτηση πολλές ημέρες πριν για να βρεις τραπέζι, τώρα το προσωπικό ήταν υπεράριθμο των θαμώνων. Η παρέα μου (με έφεση στους προϋπολογισμούς) αντί να ασχοληθεί με εμένα κοστολογούσε τη χασούρα της βραδιάς… για το μαγαζί

Στο βάθος ο σεφ συλλογιζόταν τη μετανάστευση, όπως και εγώ (υποθέτω)
Φυσικά η υπερπαραγωγή στον στολισμό του bar, λόγω εορτών, δε μαρτυρούσε την ψυχό-πτωση (δική μου λέξη) προσωπικού και θαμώνων.
Η διάθεση μου να απομακρυνθώ από τις ατέρμονες παθητικές συζητήσεις για την κρίση, μετατράπηκε σε αντανακλαστική συνδικαλιστική αντίληψη.

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έθεσα σε λειτουργία το ψυχο-σκάνερ μου (δική μου λέξη. Η επινόηση της ιδιότητας ανήκει σε διευθυντή μου στα ΜΜΕ και πρώην φορτηγατζή σε δρομολόγια της Υεμένης) και διάβασα στα πρόσωπα των εργαζομένων ότι πριν λίγες ώρες, ίσως να τους ανακοινώθηκε το ενδεχόμενο να απολυθούν ή η απόφαση να κλείσει το μαγαζί (δε θα το αντέξω για λόγους αισθητικής)

Είχα φαντασιωθεί ένα δίωρο σε χώρο υψηλής αισθητικής χωρίς συμπτώματα κρίσης –έτσι για να την ξεχάσω- και βίωσα την υποκριτική ενός χώρου στιγματισμένου από την κρίση.
Κατέληξα ότι έχουν καταρρεύσει και οι τελευταίες γιάφκες του καπιταλισμού και του νεοαστισμού (δική μου λέξη) στα Βόρεια Προάστια της Αθήνας και σε μια – απέλπιδα- προσπάθεια, να κρατηθώ, μερικούς μήνες ακόμη στη χώρα, ρώτησα τη σερβιτόρα αν ξέρει το ΠΑΜΕ και εάν έχει υπογράψει σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου.

Το φόρεμα
Ένα βελούδινο φόρεμα like Σκάρλετ Οχάρα
Η κοπέλα με τα μαύρα μάτια και τα ξανθιά φρύδια και μαλλιά κοίταξε πρώτα το άθικτο ποτό μου και μετά- είμαι βέβαιη- ότι αναρωτήθηκε: «Κάπου αλλού θα έχει πιεί αυτή και λέει άγνωστες λέξεις»

Το ψυχο-σκάνερ μου (δική μου λέξη) έχει, πλέον, ρελέ με δυνατότητα να με αποφορτίζει όταν απαιτώ να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους οι άνθρωποι, που ακόμη μαθαίνουν, τα βασικά των αναγνωστικών, Like: : «Η γιαγιά τηγανίζει ψάρια» , « Που είναι η Λόλα» ή «Ο Μίμης παίζει μπάλα»

Μετά από όλα αυτά, μάσησα τα φυτά του ποτού, μάζεψα τα μαλλιά μου, με τον αναδευτήρα του κοκτέΪλ και επικεντρώθηκα στις 4τράμετρες βελούδινες κουρτίνες.

Ως νέα Σκάρλετ Οχάρα με καστανά και όχι πράσινα μάτια, είχα τη χαρά να στέκομαι δίπλα σε κουρτίνες με χρυσαφί χρώμα, που θα μπορούσαν να γίνουν το δικό μου φόρεμα και να αναδείξουν το δικό μου ελληνικό(;) βλέμμα , για να ζητήσω βοήθεια κοινού ,από τον Ρετ Μπάτλερ. (Ήμουν βέβαιη ότι κάποιος δικός μου Ρετ βρίσκεται, ή θα βρεθεί σε φυλακή για χρέη στο ΙΚΑ ή το ΤΕΒΕ ) προκειμένου να σώσω τη συμβολική βελανιδιά.

Στο λογαριασμό δεν ήρθαν οι κουρτίνες.
Πληρώθηκε μόνο ένα ματωμένο –άθικτο ποτό- και υποτιμήθηκε η αξία της απόφασης ενός ψυχο-σκάνερ να μη γίνει Vabir σε μια χώρα, που η σήψη άρα και η αναγέννηση μπορούν… να περιμένουν….

ΣΣ. Φυσικά όταν οι κουρτίνες βγούνε σε πλειστηριασμό θα τις κάνω φορεματάκι, για να σώσω τη συμβολική βελανιδιά του ρομαντικού μου αντι εαυτού. Μέχρι τότε συμβουλεύω να με ζυγώνουν φίλοι με άρματα και σκελέες . Όλοι άλλοι πολλά λόγια, θεωρία, φασαρία και χαμένος χρόνος που… δεν έχω